Новини

Відео інструкція про інтернет “без світла”

Шановні Користувачі! Відео відповідь на питання “як залишитись на зв’язку коли вимкнули світло” Посилання на Facebook

Як залишитися на зв’язку коли вимкнули світло?

Для того щоб залишитися на зв’язку коли трапиться аварійне вимикання світла необхідно підготуватися:

Знижки на підключення!

З 22-го травня по 22 жовтня 2023р. в місті Суми діє акція на підключення до мережі Інтернет, яка розповсюджується на нових користувачів та на тих хто бажає перейти з мідного кабелю на оптоволокно – підключення 500 грн.

Профілактичні роботи!

УВАГА! Сьогодні, 18 квітня з 23:00 до 7 ранку Інтернет провайдер буде проводити профілактичні роботи на обладнанні. Доступ до мережі Інтернет буде відсутнім протягом виконання робіт! Дякуємо за розуміння!

Графік роботи в Новорічні свята

31 грудня вихідний1, 2 січня (нд, пн) – вихідні3-5 січня: 09:00 – 18:006 січня: 09:00 – 17:007 січня (сб) – вихідний8 січня: 10:00 – 14:00 (в телефонному режимі)

Підключення до мережі

Інтернет провайдер Mir@net підключає до мережі Інтернет “під ключ” без додаткових прихованих платежів аби зацікавити споживача! Ніяких несподіванок з ціноутворенням!

Шановні Абоненти!

Розуміючи усю складність, просимо Вас сплачувати за Інтернет. Зараз це дуже необхідно для підтримки роботи наших мереж.

Не працюють термінали. Як платити?

Шановні користувачі послуг! В цей складний для нас час не працюють термінали самообслуговування! Читайте як зараз можно сплачувати за послуги:

Зміна вартості послуг

Увага! З 15 грудня 2021р. діють нові тарифи на послуги доступу до мережі Інтернет. Прийміть це до уваги! Посилання на тарифи